Treballem amb indicadors SLA (Service Level Agreement) que estableixen temps d’actuació i KPIS personalitzats que mesuren el grau d’èxit del servei i satisfacció del client.
Amb els nostres manteniments preventius adaptats a cada empresa s’eviten costoses reparacions futures i el client aconsegueix tenir el centre de treball al dia, amb bona imatge i amb tots els elements funcionant al 100%.
Gràcies a la comoditat d’un únic interlocutor a la gestió de les actuacions a temps real i a una atenció al client pròpia i personalitzada, les empreses es centren totalment als seus negocis.
Treballem amb indicadors SLA (Service Level Agreement) que estableixen temps d’actuació i KPIS personalitzats que mesuren el grau d’èxit del servei i satisfacció del client.
Amb els nostres manteniments preventius adaptats a cada empresa s’eviten costoses reparacions futures i el client aconsegueix tenir el centre de treball al dia, amb bona imatge i amb tots els elements funcionant al 100%.
Gràcies a la comoditat d’un únic interlocutor a la gestió de les actuacions a temps real i a una atenció al client pròpia i personalitzada, les empreses es centren totalment als seus negocis.
Nascuda al 1999 amb la visió de que les telecomunicacions serien el futur, ISP Grup ha anat incorporant i desenvolupant diferents línies de negoci al llarg d’aquests vint anys com la seguretat, l’eficiència energètica, manteniments industrials, sistemes contra incendis, audiovisuals i serveis de telemàrqueting.
Més de 1500 empreses es beneficien de tots els nostres serveis sempre personalitzats adaptats a cada empresa i amb un servei d’atenció al client propi que dóna vida al seu facility services aportant millores a la productivitat i eficiència dels negocis.
Comptem amb una xarxa de 26 establiments repartits pels principals municipis de Barcelona i Girona on t’ajudarem a dissenyar el millor projecte personalitzat de telecomunicacions.