09 abr. Orange
Orange és un dels principals operadors de telecomunicacions del món, amb més de 260 milions de clients.
La millora en la qualitat de l’experiència que els clients tenen, constitueix un dels pilars de l’estratègia d’Orange.
Actualment, ISP compta amb 25 punts de venda Orange repartits per Catalunya, on prestem solucions innovadores per a connectar empreses all futur tecnològic.
Què buscaven?
Reformes senceres dels locals, instal·lacions noves de tota mena (aigua, electricitat, clima, pladur, parquet…), resoldre les avaries de les instal·lacions de cada un dels locals, realitzar manteniments preventius trimestrals de totes les instal·lacions per prevenir problemes que afecten el correcte funcionament dels locals.
Què vam fer?
S’han fet diferents treballs, sempre buscant la solució més ràpida sense afectar el funcionament diari del local. S’ha resolt el problema de manera temporal en horari d’oficina, i fora de l’horari d’obertura es va reparar de manera definitiva.
Actualment l’estat es troba realitzat amb la satisfacció plena de client de tenir les botigues condicionades per vendre i donant una bona imatge de cara als seus clients.
Serveis aplicats: Unificació serveis 360º i Manteniment Preventiu i Correctiu.
Índice de contenidos
No Comments