Com gestionar l’atenció telefònica de la meva empresa si l’equip està teletreballant

Ja quasi portem un any en una situació de treball molt diferent a la que estem acostumats. Tots sabem qui o què ha sigut el culpable que ens ha obligat a adaptar-nos a nous sistemes de treball i d’organització empresarial; la COVID-19.

Si bé és cert que ja hi havia nombroses empreses treballant a distància, també ho és que la gran majoria han hagut d’ajustar-se ràpidament per poder seguir amb la seva activitat “normal” i poder seguir endavant.

Però per adaptar-se completament i poder rendir a un nivell elevat utilitzant el teletreball, les empreses necessiten disposar d’una estructura de telecomunicacions preparada per aquesta tècnica.

Podem ajudar a la teva empresa a teletreballar de forma efectiva

Però entrem en detall, perquè hi ha molts factors que afecten a aquesta dinàmica. A ISP podem oferir-te:

  • Actualitzar les centraletes per adaptar-les als nous temps. Et permetrà recepcionar les trucades de l’oficina des de casa. 
  • Aumentar la capacitat d’accés a fibra fins a 1GB simètric. Perquè els treballadors puguin treballar a distància sense problemes d’accés o velocitat a l’hora de transferir arxius o dades importants. 
  • Ampliar les eines que es fan servir amb aquesta tècnica de treball. Tenim una àmplia gamma de productes que poden ajudar a millorar el teletreball com: portàtils, tablets, mòbils… 
  • Augmentar les tarifes de dades de les línies mòbils de l’empresa per disposar de més velocitat. T’oferim tarifes i terminals mòbils amb accés a xarxa 5G, a més d’antenes amb connexió a dita xarxa. Tot perquè el teu negoci estigui connectat a la xarxa més ràpida del mercat. 

Problemes amb una centraleta que no estigui adaptada al teletreball

El més normal en l’actualitat, és disposar d’un servei únic de centraleta a la teva empresa, permetent gestions de trucades entrants i de sortida de línies integrades a la xarxa del teu negoci. Les quals no et permeten mobilitat. Ara mateix existeixen dos tipus de centraletes: les físiques i les virtuals. 

Al disposar d’una centraleta virtual, aconseguiràs integrar línies mòbils i llicències softphone de la teva empresa com a extensions de la centraleta. D’aquesta manera es podran gestionar trucades entrants als números de telèfons fixos de l’empresa des de qualsevol ubicació. 

És important destacar que els treballadors necessitaran d’un terminal mòbil d’empresa amb connexió a la centraleta virtual per poder gestionar trucades des d’ubicacions remotes. 

Si a més els treballadors no disposen d’un terminal mòbil destinat a temes de feina i d’ús professional, s’hauria de començar per aquí. Sinó, no es podran gestionar trucades amb línia mòbil en ubicacions que no siguin la de la oficina. 

Avantatges i solucions per utilitzar centraletes teletreballant

Si la teva empresa ha decidit utilitzar el teletreball per combatre la CoVid-19, la millor solució serà la de adquirir una centraleta virtual flexible. Amb aquest servei podràs unificar els diferents sistemes de comunicacions i disposar de flexibilitat d’ubicació. 

A ISP disposem de serveis de centraletes virtuals de veu, que et permetran realitzar les modificacions dites anteriorment. Ens adaptem a les necessitats dels clients i entenem que cada projecte és diferent. Oferim flexibilitat total i un gran ventall d’ adaptabilitat a les diferents extensions. A continuació us exposem els diferents tipus d’extensió adaptables de les que disposa aquest servei de centraleta: 

  • Extensions de sobretaula
    1. Serveis d’extensions que han d’estar connectades a la xarxa de l’empresa.
    2. Són extensions que no tenen mobilitat. 
  • Extensions mòbils:
    1. Qualsevol línia mòbil de l’empresa es pot vincular amb la centraleta. 
    2. Es poden vincular inclús línies que no siguin de l’empresa per casos puntuals.
  • Extensions software
    1. La mateixa centraleta disposa d’un software per utilitzar-lo com a softphone. És a dir que podràs utilitzar-la des de qualsevol plataforma: PC, MAC, tablets, mòbils… independentment de la ubicació en la que et trobis.

També disposem d’un servei d’operadora automàtica, que es pot adaptar a tots els departaments i aconseguir una comunicació directa amb els treballadors independentment d’on es trobin. Però avui no entrarem més en detall, podreu trobar més informació al futur post que realitzarem sobre aquest tipus de servei. Estigueu al cas! 

Esperem que l’article us hagi resultat útil i us donem les gràcies per la vostra lectura. Us adjuntem el link del nostre sector de telecomunicacions a la nostre web. Fins la propera!

https://www.ispgrup.cat/telecomunicacions/

No Comments

Post A Comment

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Si vols més informació sobre alguns dels serveis d'ISP Grup: